Award

Hejhej, jag har fått inte mindre än två st Awards för min "mammablogg" jätteroligt att veta att folk läser! Jag fick först från Nina En tjej här ifrån örebro. Hon började följa min blogg när jag var höggravid och jag började då läsa hennes. Hennes dotter Eya var då knappt 2 månader. Efter några månaders bekantskap på bloggen så träffades vi faktiskt. Jättekul, träffas på babycafe ibland och även privat! Tack för din Award! Sen fick jag en till av en annan Nina som med har en mammablogg. Hittade den via en blogg när hennes Theo var nyfödd. Tror det var någon gång i November... En väldigt läsvärd blogg som jag följer varje dag! Tack!


Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg och länkar till bloggen som jag har fått den av. I min tur delar jag den vidare till de Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos dem,om att de har fått den! Jag ger min award till:
Natta Min Natta! Finns alltid där när man behöver henne, och hon har även en mammablogg! Sommaren 07 berättade hon att hon var gravid. Vad roligt tänkte jag och vi har alltid skojat om att vi ska ha barn samtidigt som kan växa upp tillsammans. Nu blev det ju inte så tänkte jag för jag skulle vänta minst 3 år innan jag ville ha bran. 5 månader senare, runt jul var även jag gravid. Luna och hennes Noel är tremänningar.
Milla En tjej Natta har länkad på sin sida.  Ingen jag känner men hennes blogg  läser jag minst en gång om dagen. Hon har 3 små bustroll och det är så kul att läsa om deras roliga upptåg som att häfta fast sagoböcker i golvet =D..

Detta är två bloggar jag får abstinens av att inte kolla varje dag. Galet haha. Även Ninornas bloggar står på dagslistan.
Sen finns det fler mammabloggar som jag besöker, ni är med värda en Award men det skulle bli ett riktigt detektivarbete att hitta alla och det tillåter inte min dotter just nu.


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja visst är den :)



Allting är bara fint med oss! :) Eya mår så bra som hon bara kan hehe

Hur mår ni då? Lägg in litebilder på sötis Luna så man får se ;)

2009-01-22 @ 19:59:53
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Tack!Jag e alldeles för nyfiken för att inte ta reda på vilket kön:) hur gjorde ni med babykläder o sånt när ni inte visste?

2009-01-22 @ 20:22:31
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Nina

så lite så å tack för de snälla orden :D



skönt att hon mår bättre idag! roligt med hoppgunga. vi prata om att skaffa en sån. theo sprattlar ju å har sig redan nu. han ska alltid sparka ifrån liksom. hah.



ja har aldrig ätit mkt choklad faktiskt. mer dragits till lakrits. men det kan bero på att chokladen framkallade migränen. men under graviditeten så kom chokladmissbruket. å då fick ja ju ingen migrän. så när ja för nån dag sen drog i mej en sån där chokladkaka så tänkte ja ju inte alls på det.. men ja lovar dig att det var från den.. så nu måste ja bli av med det missbruket. orka ligga i migrän. då är det inte värt å käka choklad..

2009-01-22 @ 22:39:49
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

haha vi båda hade värsta hockeyfrillorna :P

2009-01-23 @ 15:49:58
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla

Tack tack Petar för din fina award =D det värmer frukatnvärt att nån som man "inte" känner är beroende av ens blogg =D HÄRLIGT !

2009-01-23 @ 16:17:16
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Okej,jag tyckte det var jättesvårt att köpa något innan jag visste vad d var. Jag har haft illamående o halsbränna men d gick över i v13 ungefär. Nu har jag fått foglossning. Men jag överlever=) Tror d kommer bli värre senare,har så svag rygg. Hur var din graviditet?

2009-01-23 @ 21:29:16
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Erika

Gud vad bra! ja det låter ju som en bra ide så ni slipper stå med dubbla hyror i flera månader. ja det ligger typ nästan bredvid vårat hus bara över gräsmattan så det är skitnära, jag hoppas ni får den, jag håller tummarna jättehårt;)

Kramar

2009-01-23 @ 22:35:16
URL: http://godisknatten.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja eller hur ;)

2009-01-24 @ 00:12:41
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Ja jag har hört att många får tillbaka illamående och halsbränna i slutet. Jag älskar rosa o lila och gulliga saker, är verkligen ingen sån som känner att jag måste trycka på en tjej typ grönt för att det inte ska vara rosa liksom. Nej jag köper vad jag tycker e gulligt vilken färg det än är. Och jag gillar rosa=) Sådesås

Det känns helt otroligt att vara gravid igen efter 9år!!haha trodde jag aldrig:)

Planerar ni fler barn i framtiden? Hoppas ni får en skön lördagskväll.

2009-01-24 @ 18:37:43
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0