slänger in en utmaning

Blev utmanad av Nina

Fyra...

1. TV-program jag brukar se: Desperate Housewives, Unga Mödrar, Big bang theory och Nyhetsmorgon =)

2. Saker jag gjorde igår: Var ute i Fällersta (hade varit barnvakt), åkte senare till Gusselby och träffade mamma och pappa hemma hos jonathan och Linda, gåtränat med Luna, åt korv på statoil.

3. Saker jag längtar till: Våren/sommaren, flytten till våran nya lägenhet, pyssla i Lunas blivande rum och till Rickard kommer hem från jobbet =)

4. Saker som står på min önskelista: Körkortet! kläder och grejer till lägenheten, en stoooor lotterivinst!

5. Saker jag tycker om att göra: umgås med min lilla familj, baka, umgås med vänner, måla

6. Saker jag avskyr: Elaka människor, mögel, stressiga dagar och orättvisa.
 
7. Saker jag åt i går: Äggmackor + oboy, fika, fruktsallad och korv m bröd.

Jag utmanar alla läsare, har inte tid att länka för Luna är ilsk hehe... återkommer med bilder och lite om vad vi gjort i helgen!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack :)

Hörs om en stund då :)

2009-03-16 @ 12:26:02
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0