semester från bloggen

När jag inte har jobbat så har vi knappt varit hemma.
Vi har:



Badat i sjön

Varit hos Nanno ute på landet

Varit uppe i Siljansnäs och gått
Cleas dop. Därefter en mysig
övernattning i deras stuga vid älven
=)

Grillat massor

Hälsat på uppe i Ställdalen

Äntligen fått våran bil

Varit barnvakt

Plockat blåbär, och mycket annat

Senare denna månad åker vi till Varamon med Nina med familj. Och i Augusti blir det en hel del att göra. Lunas kalas och en jobbresa för min del till Göteborg. I veckan ska vi släppa ut dom 5 små paddorna/grodorna som Rickard fick med sig från invasionen ute vid Tessan och Jimmy. Och ikväll ska Luna och Rickard med Nanno och Farfar på Cirkus här i Brickebacken. Jag jobbar tyvärr annars hade det varit kul att se vad Luna gillade Cirkus-djuren!

Ett litet livstecken iallafall! Här kommer lite bilder!


Fredrik, Erika och huvudpersonen Clea i Siljansnäs fina kyrka!


Stolta Mormor och Morfar. Dom var så fina i sina dräkter!


Jag och Luna ute vid stugan. Och Maja och Casper såklart.


Älskade Luna! Precis fastspänd inför resan från Dalarna till Ställdalen.


Väl där så var ju Rickard, Pappa och Freddie tvugna att testa jeepen
på riktigt.






Kommentarer
Postat av: Nina

ja va oxå på furuvik då ja va mindre. men ja minns knappt någe därifrån. nu var det så fint å fräscht. toppen för våra små. verkligen super! så dit ska ni åka! mysigt!

2010-08-06 @ 21:33:25
URL: http://deliciously.se
Postat av: becka<3

gullig bild på luna!

2010-08-08 @ 18:42:06
Postat av: Anonym

gullig bild på luna! och mysig stuga! :D

2010-08-08 @ 20:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0