äkta sommarvärme

Fint väder och bloggen bortprioriteras..... =)

Äntligen lite värme i detta annars så kalla sommarsverige!!! Nu får vi hoppas det håller sig så här! Midsommarhelgen spenderade jag på jobbet.  Lunis och Rickard har varit i Fällersta. Men nu har jag varit ledig i ett par dagar. Igår kom mamma och pappa och bjöd på pizza. Tack för en trevlig dag!  Och idag fick vi besök av Eya med familj! Bilder från dagen finns hos Nina! Grillade och åt chokladpudding! Lunis slocknade efter en mycket trevlig kväll! Imorgon ska vi eventuellt träffa Clea med familj, kan tänkas att grillen tänds... =) Imorgon kväll blir det iaf jobb igen!


Suddig mobil-bild. Eya och Lunis i Eyas Rum för några månader sedan.

Kommentarer
Postat av: Nina (mamma till Eya & gravid med nr.2)

Bustjejerna <3

2010-06-29 @ 21:08:45
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tackar för kommentaren :) Vilken söt dotter ni har, och fint namn!

Så du känner min tremänning Erica?

Kram

2010-07-03 @ 02:06:56
URL: http://evelina85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0