värme

Äntligen är kylan borta i vinden! Igår var det 29 grader varmt och soligt, riktigt skönt!

Loppisen i lördags gick väl inte allt för bra, tjänade 40 kr och stod och frös i 4 timmar.. dålig timmlön. Vi gav upp en timme tidigare och åkte med mamma, pappa och hund ut till marieberg för att handla present till Rosita som fyllt 6 år. Blev en rockring och ett hellokitty-lektält. Luna och Rosita har till och med somnat där inne i tältet :D
Kvällen spenderades i Fällersta med god mat och fruktsallad till efterrätt. Sen åkte jag hem, Rickard till en kompis och Luna sov kvar hos Nanno. Söndagen jobbade jag 12 timmars och i måndags ledig! Tisdagen kort arbetsdag som följdes av massage och hårstyling på Plusgymnasiet. Sofia och några fler tjejer samlade in pengar till WWF och varje behandling kostade 20 kr/st. Billig vardagslyx, ska börja gå på massage regelbundet till hösten tror jag. Idag Har jag varit på kontoret och fått in lite lönerapporter och sen när Luna blir hämtad ska jag jobba kvällen!


Lånad bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0