Ledig helg!

Vi har hunnit med en del, blir så när man har en ledig helg. Vi har träffat Eya, Isra, Nina o Salah och sen vart ute i Fällersta. Luna har varit väldigt mammig så det slutade med att även jag sov över! Mysigt värre! Igår kom även lillebror Freddie och hans Sofia på kvällsbesök, lite muffins och saft sen åkte dom hem. Idag har jag jobbat hela dagen lång och nu väntar jag på att Luna o Rickard ska komma från Farfar Micke! Nu ska jag ta mig an kattlådan sen äta lite kvällsmat. Imorgon jobbar jag kväll så vi får finbesök av Clea, Erika och Fredrik till lunch! Och Luna ska till dagis.

Katten som älskar vatten :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

tack för muffisen, saften och värmestunden ;) De var trevligt ! :)

2011-03-23 @ 20:48:24
URL: http://sofiaeinarssonaminne.blogg.se/
Postat av: Sofia :)

heheh jadå ! :)

2011-03-25 @ 08:42:55
URL: http://sofiaeinarssonaminne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0