23 nov

Har varit en hektisk dag idag.  Jobbade 9-12.30 vilket iof inte var så jobbigt.. Sen åke jag in till stan och gick med mamma och kollade vinterskor till henne och Mikaela.  Dom hittade jättefina båda två :)....Sen när Rickard hade slutat så åkte vi och åt kinamat allihopa.. guuud va gott de va tog marinerad kycklingfileé och ris och tzatziki, inte så kinesiskt men gott va det! Sen åkte vi till fällersta på kvällen, är där nu och är barnvakt. Rosita sover redan och snart ska tvillingarna med göra det. Så blir det lite lugn och ro :P. Anders och Tiina är och bowlar och äter gott. Så jag och Rikard och Ronny får hitta på nått här hemma. Jag har klippt dom båda två och de blev rätt bra iaf! Så får vi se när dom behagar komma hem. Kanske sover kvar det vet man aldrig!

image9

Min Snygging! Klippte frillan idag ;)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hehe kan tänka mej de

2007-11-23 @ 21:52:55
URL: http://jeenkaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0