BF+4

Bf+4 idag och fortfarande ingen kotte... Mamma fyller år idag (GRATTIS) och både hon och mormor gissade ju att kotten skulle komma idag. Men det tvivlar jag på. Än händer det inget iallafall.

Inatt var det jobbigt, fick inte mycket sömn. Hade ont hur jag än låg och fick springa på toan hela tiden. Ett under att Rickard sov som en stock. Men det var inte värk-ont utan mer som magkatarrs-ont. Kotten vevade på därinne och gjorde inte saken bättre. Hade önskat att den ville komma ut istället...
Vaknade vid 5 och kunde inte sova. Så då gick jag upp och satte mig vid datorn ett par minuter, fyllde på Alvins vatten och gjorde mackor till Rickard sen gick jag och la mig igen. Slumrade lite men vaknade när klockan ringde. Rickard hade ingen lust att gå upp idag och jag var pigg som om jag hade fått sova hela natten. Han kom iväg till slut och jag gick och åt frukost. Kollade på tv till 10 sen satte jag mig och läste förlossningsberättelser. Ingen förlossning är ju den andra lik hur många man än läser! Åt en pirog mitt på dagen och sen lite yoghurt. Vikt in tvätt så det är gjort iallafall. Igår gick dagen fort på nått sätt men idag går tiden riktigt lååångsamt. Kanske för att man inte orkar nått och bara väntar på bebis.
 Tessan ringde idag och hörde hur det var, så det va kul =).. länge sen vi träffade henne o Jimmy. Har nu avlagt löfte om att höra av mig när kotten är kommen till henne med. Hade jag gjort ändå men nu fick jag hennes nummer på telefonen iallafall. Efter det hoppade jag in och duschade riktigt länge, för att fördriva tiden haha... men fy vad jobbigt det är med magen. Ska bli skönt att få en bebis istället för den.
En timme kvar till Rickard slutar. Ska försöka komma på vad vi ska äta idag. Fint väder är det nu fast det har regnat inatt och åskat mitt på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0