12 december

Dagen började med panik, Rickard försov sig. Men det var lugnt fram till två tiden så han var hemma till halv ett. Skönt att han fick sova lite. Luna var knölig i natt igen så Rickard la sig på soffan till slut runt 4a. Sen har dagen flytit på. Har städat lite och lyssnat på julmusik hela dagen. Luna har varit nöjd i sittern bara hon har haft nått att plocka med. Snöat har det gjort hela dagen så det är riktigt mycket snö nu =) vore så tråkigt om det smälte lagom till jul.. pepparpeppar! Har faktiskt inte så mycket att skriva om, blir nog mer imorgon för då ska vi på kalas hos Rickards pappa.
Bjuder på lite bilder istället!

Luna redo för bilfärd!

Luna försöker äta upp brödpåsen!

Jag och en trött Luna!

Kommentarer
Postat av: Nina

hehe då hoppas jag att hon gillar all annan mat lite bättre då! ;)

va söt hon är med mössan!! :) o ni är så fina båda två ;)

2008-12-12 @ 17:46:34
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

ja det är ju mysigt då de kan få ett eget rum. så kan man inreda det precis som man vill :D så mysigt å pyssligt.



låter ungefär som om du och jag hade nån liknande graviditet. ja hade inget speciellt jag var sugen på förrän vid alla helgona där. då hade ja varit sugen på semla i x antal dagar. men ja fick tag på en.. sen så försvann suget efter nån vecka.. men det måste varit det enda.



på sommaren så kunde ja inte dricka cola. å ja va cola beroende innan. jag klarade inte av smaken alls. jag var fortfarande sugen på cola, men fick inte ner det. riktigt äckligt var det. egentligen bra. men nu kan ja dricka det igen.. otur för mig, men gott :P

2008-12-12 @ 23:41:28
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, men det kommer :) Luna är ju ändå två månader yngre än Eya :)



Jag kan gärna låna dem sen! Behöver mer motivation och att läsa såna böcker är nog bra :)

2008-12-13 @ 12:19:33
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Usch då! Stackarn! :(

Hoppas det inte är nåt allvarligt.. Eya hostade mycket när förkylningen var på väg att försvinna, men det var ändå normal hosta fast lät som hos oss vuxna. Men bäst att ändå kolla upp det!

Kramar!

2008-12-14 @ 00:09:29
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0