sommar, sol och jordgubbar

Kan inte fatta att det faktiskt börjar kännas bra, och då menar jag superbra. Rickard har varit så fram och tillbaka under  hela graviditeten och det har varit så jobbigt.. Jag har inte upplevt graviditeten som jag hade hoppats på men saker blir ju sällan så. Iallafall så måste jag säga att jag har den mest underbara pojkvännen som kommer bli en helt underbar pappa till kotten. Älskar honom så otroligt mkt. Sista veckan har han förändrats på ett så positivt sätt. Länge sen jag kännde att han mådde så här bra. Han är urmysig och hjälper mig med allt och pratar och myser med kotten hela tiden. Tror inte riktigt han har vetat hur han ska bete sig förut. Allt som har gått för bra har han stött ifrån sig på nått vis, som om han inte vore värd det. Med 7 veckor kvar till underverket är vi helt nykära på något sätt. Helt underbart!! Tack för att du finns mitt hjärta!

Igår åkte vi iallafall iväg och handlade så vi klarar oss ett bra tag. Stannade på hemvägen och åt på Subway, stället där man får göra sina egna mackor, få dom grillade mm. Har aldrig ätit där förut men det var inte sista gången iallafall. Shit va goda mackor!! Jag höll på äta ihjäl mig! Vårat nya ställe garanterat! Sen åkte vi hem och åt jordgubbar m glass och kollade på Arn-filmen. Måste säga att den inte förtjänar all kritik den har fått. Riktigt bra va den. Sen somnade vi som två grisar och Alvin satte igång med sina nattliga äventyr i buren. =)...

Idag har vi tagit det lugnt. Vaknade vid åtta så vi sov en stund nu på dagen. Tror vi åker en sväng till Fällerta senare, va länge sen nu. Kotten lever rövare i magen så jag vet inte om jag ska sitta, ligga eller röra på mig. Lite jobbigt kan det bli ibland men då vet man att det är liv i ungen iaf :).. Nu ska jag ta ngt att äta sen får vi se vad som händer!!

  mmmm..........

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej!! Det var längesen! Hur är det? Grattis får man väl säga! :) Har du skrivit till mej på msn? Råkade trycka bort det, var inte hemma när du skrev.. vad har du för adress? så kan jag lägga till dej! :) Kram Josse

2008-06-18 @ 17:40:36
Postat av: jennifer

heej han behandlar ju alvin så bra så han blir nog en bra farsa :D puss

2008-06-18 @ 20:46:42
URL: http://j3nka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0