kalas

God morgon!
Idag tog jag mig faktiskt en rejäl och välförtjänt sovmorgon! Storstädade, diskade en veckas disk och tvättade 5 timmar igår. Och igår kväll blev det raggmunk och bacon med rårörda lingon. Jag blev toksugen på det och tro det eller ej så hade vi allt hemma till det. Rickard vart helt glad för han älskar raggmunk. Så efter maten igår la vi oss framför tvn och där låg vi som två bollar. Idag ska jag till min kusin Isabelle på kalas. Hon har fyllt 12 år (12 år??? nyss va hon 4 år ) Så jag ska ut på stan och kolla vad man kan hitta på åt henne. Vad ville man ha när man va 12 tro... hittar nog på nått.. Rickard blir nog hemma iaf och tar det lugnt. Helgerna är heliga för honom. Sen åker vi nog ut till Fällersta till hans mamma för pappa och mamma ska dit. Pappa ska nog hjälpa dom med datorn tror jag. Så får vi se vad som händer sen. Nu är det snart påsk iaf!! puss!

Gårdagens käk!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag försökte svara igår men vet inte om de kom med på ditt förra inlägg för jag kommer inte in där :) Iaf så har jag mått väldigt bra. Mådde någ illa fram tills vecka 17-19 ungefär. Illamåendet varierade hela tiden som tur var ;) Men nu mår jag toppen förutom att jag har jätte ont i revbenen idag, fast bara på ena sidan. Så har jag haft lite problem med ont i svanskotan och ländryggen som strålat ner i ena höften. Va mysigt att du har börjat känna den lilla? Har du varit på ultraljud ännu?

2008-03-16 @ 12:43:35
URL: http://lillaronja.blogg.se
Postat av: Ronja

Haha jaa :) Så var min lilla också i början, sparkade alltid på kvällen vid en viss tid och det var liksom de enda man kände om dagarna. Men nu.. Ojoj, nu sparkas det väldigt mycket och så fort man slår ner röva nånstans ;) Hehe. Ni tog inte reda på kön? Kram

2008-03-21 @ 18:39:09
URL: http://lillaronja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0