Babycafé

Hejsan
Idag vaknade Luna vid sju och ville inte sova mer.  Inatt krånglade hon så det blev inte mycket sömn alls. Första gången sen hon var 2 veckor gammal så man har ju hunnit bli bortskämd. Iallafall så gick vi upp och åt frukost och så och tog det lugnt i väntan på att det skulle bli dags att åka till Babycafét som öppnar kl 10 på fredagar. Rickard kom hem och hämtade kortet så han kunde äta lunch så det blev lite sent innan vi kom iväg. Luna somnade i vagnen och sov tills vi var framme. Nina och Eya var där och vi hade mysigt som vanligt =).. Fick göra fot och hand-avtryck på tjejerna idag! Så till nästa gång så ska dom gjuta i gips så man kan göra en tavla av det sen! Fint tror jag! Nästa gång ska vi kanske trycka på bodysar. Ska bli fränt de med! LILLHÖNAN ska det stå på en =) så du Jennifer kan sträcka på dig lite extra! Efter det så gick jag och Luna på stan när hon sov, jag köpte en plånbok för min är trasig. Sen handlade jag lite mat och sen åkte vi hem. Nu håller vi på lagar fredagsgott, lövbit med pommes och sås! Hungrig som en varg så det ska bli gott!


Kommentarer
Postat av: Nina

Har en utmaning till dig på bloggen ;)

2008-11-07 @ 19:29:32
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha lillhönan e status :P

2008-11-09 @ 11:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0