kallt

Nu var det baskemig kallt ute! Rått och kyligt, här i örebro har dock solen sett till att det mesta är tinat nu! Rickard längtar tills nästa vecka när han får ny arbetsjacka som är lite varmare. Är ute i Fällersta och har inte hunnit uppdatera värst mycket, inget alls ska jag ärligt erkänna. Så de blir ett snabbt inlägg nu.

Idag  ska vi ner till grannen och låna kläder till lillhönan. Perfekt och så tänkte vi se om man kanske kan ta en tripp till Löa och kika på lite mer. Nu vaknar Luna, hon ropar, skriker inte på en gång haha sötnöten!

puss och hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ok, jag måste nog ta med mig Eya. Hon kan ju inte vara utan mat så länge. Men vill du träffas där utanför då?



Stackars Luna, hoppas hon blir bättre snart!

KRAM!

2008-11-01 @ 18:30:34
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0