* snööööööööö *

Jaha och så var det redan kväll. Den här dagen har bara försvunnit! Började med att Luna som vanligt vaknde vi 6 och ville upp en stund men hon somnade igen halv 7 och sen sov vi till 10. Skönt att Rickard är ledig med! Åt min grötfrukost sen upptäckte jag att oj vad SNÖ det har kommit! Flera cm som låg kvar! Mysit! Idag har vi städat och vid två åkte vi till station och mötte Natta o Daniel. Fick en rosa åkpåse och en rosa jacka av dom till Luna. TACK så mycket =)... Sen åkte vi hem och åt pizza och väntade på besök från mina föräldrar. Dom var i stan och julhandlade. Fikade lite när dom kom, kul tyckte Luna och jag! Rickard han bara säga hej, sen skulle han med Anders på öl och wisky-festivalen på konventum. Han kommer hem senare ikväll. Nu har mamma o pappa och Mikaela precis åkt hem. Dom har ju en bit att åka.

1. Luna sitter i sin nya klänning och väntar på mormor och morfar o moster!
2. Luna var nöjd en stund med att sitta still hos Mikaela.
3. Sen fick mormor gå runt med henne.

En mysig dag kan man väl sammanfatta denna lördag som!

Kommentarer
Postat av: Nina

Va fin hon var i klänningen!! Sötnöten! Måste ses nästa vecka, saknar er faktiskt ;)

2008-11-23 @ 17:36:18
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0