Dansuppvisning ikväll!

Japp ikväll är det dags, den som väntar på nått gott =)
Isabelle är på plats hoppas jag för ikväll åker jag och Rebecka för att se våruppvisningen! Ska bli roligt och ja, kameran ska med. Så senare ikväll eller imorgon kommer ett inlägg med bilder därifrån.

Annars så har dagen flytit på som vanligt. Rosita har gjort oss sällskap idag med. Men ikväll får hon sova i sin säng. Och Luna ska vara hos Nanno lite för ikväll ska ju Rickard iväg på jägar-kursen samtidigt som jag ska iväg.

Dagens låt blir: Beyonce - Single Ladies
En bra låt med fart i! Och så tänker jag
alltid på isabelle när jag hör den =)

En låt man vill dansa till så fort man
hör den!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas ni får det riktigt trevligt :)

2010-04-22 @ 20:14:07
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Ja, man borde nästan göra det så man har en chans också :)

Nej, det har hon inte. Hon går som vanligt då, men jag vet inte om jag lämnar henne på dagis då ifall hon fortfarande är snorig. Får se.



Allt bra med er annars då?

Kram

2010-04-26 @ 13:04:04
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0