SNÖ?

Vad är det här? Usch jag gillar inte april månad... snön har kommit i omgångar till och från idag. Rosita är hos oss idag med och vi får se om hon stannar tills imorgon. Så Luna fick sällis till dagis imorse. Det tyckte dom båda var spännande tror jag. Jag hade tänkt vårpyssla i mina rabatter idag men det skiter jag i. Nu känns det inte alls som vår ute så det får vänta. Sen ikväll ska jag tvätta lite för igår blev det inget av det. Vi fick besök av Nina med familj. Och trots lite regn så grillade vi lite korv. Luna och Eya kom bra överens, tror det gör mycket att en lite större tjej är med och leker. Rosita sysselsatte dom hela tiden så dom hade nog inte tid att bråka idag.


Nu är det ju ett riktigt bakslag på väderfronten men här är iaf
en riktig SOMMARbild!

Kommentarer
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Åh vad man saknar sommaren då man ser den bilden!

2010-04-21 @ 18:34:17
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

å va man längtar dit :D

2010-05-05 @ 21:23:30
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0