Vår?

Oj nu blev det ett blogguppehåll igen. Sen senast jag skrev har vi:
  • Haft tvillingarna och Rosita här och gått påskkärring.
  • Varit i Ställdalen och hälsat på Mommor och Moshat (som Luna säger..) Där har hon fått åka skrinda efter Queenie och hälsat på hos mommor på sitt dagis.
  • I fredags var Luna tillbaka på sitt dagis igen, och den här gången hade hon saknat att vara där. Hade haft roligt och lekt hela dagen. Så då anser jag målet nått. Luna gillar dagis!
  • Sen åkte vi och hälsade på Nanno o Faffa. Äntligen är så gott som all snö borta. Rasmus hade fått en ny hjälm så det blev en del crossåkning. Och eftersom jag är lika stor och tung som en elvaåring (?) så fick jag testa Rasmus. Och jag kan ju inte påstå att jag kickade ass men gud vad roligt det var! Luna älskar verkligen att leka utomhus, så i sommar blir det nog staket till uteplatsen hemma hos oss.
  • Nu är vi tillbaka på Granrisvägen igen och jag, tillsammans med några andra hängivna tjejjer har gjort ett nytt träningsschema. Vilket innebär att det blir 3-4 pass i veckan. Är riktigt taggad! Vid tolv blir det att hämta Luna från dagis sen kommer Eya på besök!

Lunis förra sensommarn.

Kommentarer
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Tack för idag vännen! Det var riktigt roligt att umgås med er :) Mer sånt!

Jag fixar lite med din design ikväll så får vi se hur långt jag kommer :)

Kram!

2010-04-12 @ 20:37:20
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0