Snöar

Det är som om änglarna i skyn pudrar florsocker på oss. Lätt flygit snöfall över Örebro. Idag skulle Luna få vara kvar och sova på dagis. Hon gillade inte att jag gick idag men nu ska jag snart hämta henne igen, lilla hönan. Hoppas det gick bra, men dom skulle ringa om det inte gick och jag har inte hört nått. Idag ser det ut att bli en tur till Fällersta när vi kommer hem från dagis. Och ikväll blir det workout för mig. Börjar få "tillstymelse" till muskler på mina annars så beniga armar, höhö! Älskar när träning börjar ge resultat =)

Dagens låt blir Yohanna - Is It True
Islands bidrag i Eurovision 2009, (som
jag inte såg...). Hör den överallt, och den
är riktigt bra faktiskt. Fin låt som man
kan skråla med i =)

Nu ska jag hämta Lunis!! BYE!

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till Eya <3

Du hörde inte av dig igår.. Hur blev det nu? Kunde vi ses idag? Puss&Kram

2010-01-21 @ 09:42:50
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina - Mamma till Eya <3

Tack själv! :)

Det går säkert jättebra för henne!



Jo, men han åker till England imorgon och är borta i typ två veckor. Så det är mycket med att vara ifrån varandra hela tiden. Men det blir bättre så fort vi kommer till England och allt blir stabilt igen. Själv åker jag till finland på söndag :)

Kram!

2010-01-25 @ 11:01:33
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0