jobb i helgen

Och det välkomnar jag! Skönt att börja jobba lite igen!

Idag fick Luna vara kvar längre på dagis. Tror hon gillade det!
Men nått som jag inte gillade var att någon gjort inbrott inatt på hennes avdelning. Vem bryter sig in på en småbarnsavdelning??? När vi kom imorse hade dom nyss sanerat glas och skräp och polisen hade varit där. Och det enda som dom hade kommit över var telefonen, säkert 20 år gammal. Onödigt!

Nu har Lunis somnat, Rickard åkt och jobbat och jag plockar lite här hemma. Imorgon bitti kommer mamma, pappa, bror? och Queenie hit för att göra Lunis sällskap. Ska bli roligt!


Kommentarer
Postat av: camilla

hej och hå! har verkligen missat mycket vad som hänt med folk den senaste tiden! måste säga att det var den goaste unge jag sett på länge! :D grattis till dig och gubben! :)

2010-03-19 @ 21:03:44
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Postat av: Nina

Håller med dig.. verkligen onödigt att bryta sig in på en förskola :/

Hoppas det går bra för dig på jobbet i helgen! Får ta och ses i början på nästa vecka :)

Puss&Kram Go natt!

2010-03-19 @ 22:26:16
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0