1 Maj

Nu är det många järn i elden. Men nu har man ju energi till det så då är det lika bra att få saker gjort. Igår förmiddag var jag på stan och gjorde lite ärenden när Luna var på dagis. Sen han vi precis med lite karé-grönsaks-nudel wok tillsammans innan Rickard skulle tillbaka till jobbet. Godisregn för alla barn i Kumla. Det var populärt =) . Hur som hellst tog jag och Luna det lugnt och plockade lite här hemma. Men som vanligt när vi är själva så blir hon trött lite för tidigt på kvällen så för att hålla henne vaken den där extra timmen så gick vi ner till Erika en stund vid sju. Hon satt med ensam för Fredrik jobbade. Det var kul och Luna busade med hundarna litegrann. Och testade gränserna såklart, hon är inne i den underbara trotsen nu. Otroligt viktig period för utvecklingen men lite jobbig ibland. Men tack Erika för trevligt kvällssällskap. Och vi väntar på samtalet ;)

Idag jobbar Rickard och vid tre ska jag iväg och jobba. Vi får väl se om Rickard hinner hem annars så skulle Luna få hälsa på Nanno lite. Vi får väl se vad som händer imorgon, idag är det fullt upp iallafall. Nått som jag kom att tänka på är att vi nu har bott här i exakt ett år =)


Den sista bilden som togs på Lunis i gamla lägenheten.

Angående lite utlovade bilder frånbland annat dansuppvisningen så kommer dom. Har lite problem med att få in dom på datorn men dom kommer dyka upp!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0