fixardag

Idag har vi varit uppe med tuppen och tvättat. Luna var lycklig över att få vara ute heeela förmiddagen. Men usch vad snålkallt det är ute! Vart tog värmen vägen? I eftermiddag ska jag och Luna ut igen och ta oss an rabatten på framsidan... fy vad fort ogräset växer... nån som sitter på värdefulla tips om hur man håller skiten borta får gärna höra av sig! Sen ska första färskpotatisen inhandlas, mums!

Imorgon är det fullt upp igen. Jag ska ha en brevidgång på jobbet och sen ska vi till Lunas dagis för att gå på vårfesten! Ska bli kul! Och på kvällen kommer Lunas kompis Wilma och hennes föräldrar och grillar lite. Trevligt! För sen blir det jobb för mig resten av veckan.


Så här kan det gå om lilla fröken får sitta och äta mat själv...
Det blev badkaret den kvällen =)

Kommentarer
Postat av: Nina

det va första gången för mig med!! man tycker ju att ja kunde ramlat ner för ett träd lr nått. hah. inte ramla i soffan då ja städa.. såå klantig!

2010-05-27 @ 21:50:05
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha så lite så:) Tyckte att du förtjänade en elvisp och han höll med;) Även om du gärna fått fortsätta låna min när du behövt men det kan ju vara skönt att slippa springa ner hit varje gång kanske... Hoppas att den fungerar bra iaf.

Puss och kram

2010-05-27 @ 23:10:48
URL: http://godisknatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0