5 februari

Min lediga helg i Bergslagens skogar förvandlades till tvättstugedag hemma i örebro samt jobb till kvällen... Jaja allt blir inte som man tänkt sig alltid. Imorgon blir det ledigt iallafall. Ska förhoppningsvis färga håret imorgon vilket blir rätt trevligt! Det behövs. Luna har varit med mig i tvättstugan idag, hon hjälper till med allt där ute förutom hanteringen av tvättmedel. Det får vänta några år.

Luna var även med när hon var mindre. Kortet måste vara
taget precis när vi flyttade till Brickebacken

Kommentarer
Postat av: Per-Johan Ingberg

Det är väl trevligt med lite tvätthandräckning? Du vet det kanske är jobbigt just nu, men som ganska van arbetsledare vet jag: Gör du det grundligt nu, har du igen det senare... Jotack natten blev bättre än väntat. men till kvällen blir det traditionell position igen.

Postat av: Per-Johan Ingberg

Det är väl trevligt med lite tvätthandräckning? Du vet det kanske är jobbigt just nu, men som ganska van arbetsledare vet jag: Gör du det grundligt nu, har du igen det senare... Jotack natten blev bättre än väntat. men till kvällen blir det traditionell position igen.

Postat av: Anonym

Hej Petra,

Alla förslag på vettiga hsndiksppfordon mottas med tacksamhet!

2011-02-06 @ 22:21:06
Postat av: Per-Johan Ingberg

Hej Petra,

Alla förslag på vettiga hsndiksppfordon mottas med tacksamhet!

2011-02-06 @ 22:29:15
URL: http://www,sirgeorgewinston.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0