work

Känns ju som en klycha att man gräver ner sig i jobb. Igår blev det en sen sjukskrivning så jag tog det passet själv, 12-timmars. Hem och sova och idag var det nästa person som sjukskrev sig så idag blev det 15-timmars. Men det gör mig inte så mycket eftersom jag ska vara ledig i nästan 4 veckor från och med Torsdag. Det tråkiga är att Luna saknar sin mamma när jag jobbar lång-pass på rad. Imorgon är det jobb, sen ledigt onsdag, och sen jobb på torsdag sen är det nästan 4 veckors ledighet innan jag börjar på nästa ställe. Då blir det lek o mys med Luna. Vi ska även åka en sväng hem till Ställdalen och ha det bra några dagar.
Nu ska jag gå och lägga dumle och non-stopmuffinsarna i lådor, för dom ska med till jobbet imorgon. Sista dagen behöver ju lite fikamys!

Nu när vi åker till Ställdalen kan Luna bada iallafall. Förra gången fick Hon leka
i sandlådan vid stranden och Morfar sprang och hämtade vatten så de kunde
göra geggamojja :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Om det är det som känns bäst och det var ett gemensamt beslut så, ni både du och Rickard vet att ni aldrig kommer kunna släppa varann för ni har Luna och därför har ni fortfarande kontakt, man vet aldrig vad som händer i verkligheten gumman ♥ Men hoppas det är okej med dig ! ♥ Finns för dig petra, jag kan självklart göra en ny design, men är inte så bra, har inte photoshop och kan inte ändra den äkta bakrundsfärgen på bilder, klippa och klistra asso. men du ser ju hur min är, allt liknande osv kan jag göra. Puss ♥

2011-07-19 @ 00:43:45
URL: http://sofiaeinarssonaminne.blogg.se/
Postat av: Per-Johan Ingberg

Snäll morfar, hoppas föräldrarna tyckte det var lika trevligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0