Semester!

Äntligen ett andrum i vardagen. Andra dagen på mina 2 semesterveckor gjorda. Igår började jag mitt projekt att få ordning på lägenheten. Lunas egna rum är klart och hon sover så gott där. Idag har jag varit på Nygatan 17 och låtit Annsofie fixa mitt hår. Blekte ganska ljusa slingor förra gången i mars, och tänkte fortsätta med det. Men eftersom mitt hår växer nästan en decimeter på 2 månader skulle jag få springa rätt tätt hos frissan för att fixa utväxt så hon slängde i en ljusbrun toning och slingor och det vart ASBRA!! Är så nöjd, blev uppklippt och snelugg på det också! Efter det träffade jag Magda på stan för shopping och lunch, blev bikini, 2 linnen och en tunn kofta för mina presentkort. Efter det hämtade jag Luna och Rosita på dagis och vi gick iväg till Rosi och Wilma och lekte i Saxonparken. Vid fem var vi hemma och barnen fick lite mat i sig, ett skumbad och sen har det varit tvättstugan hela kvällen. Imorgon ska vi fortsätta med lägenheten. Ska bli så skönt att rensa och få lite ordning! Senare i veckan väntas midsommarfirande i Aspa och semester i Ställdalen!

Nu är båda Luna och stolar på plats i nya Rummet!
Stolarna fick hon av mormor och morfar i höstas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill se bilder på hennes rum=) kram

2011-06-22 @ 18:18:49
Postat av: T- finnen som inte försvinner med clerasil ;)

Skönt att få håret fixat, vill jag med men det är så dyrt :(

Hur mkt brukar du få lägga ut? håller på å försöker hitta en ny frisör också...

2011-06-24 @ 09:36:43
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: Per-Johan Ingberg

Hej ser ju fint ut. Det kanske är Lunis man ska ta hjälp av för att få ihop sina monterbara möbler? Köksbordet uppe och i användning, men måste till Classes någon dag för att köpa extraskruvar och så en vaxduk av något slag för att skydda det nya fina bordet.

Postat av: Ylva Arnehed

Hej! vad intressant din blogg verkar! lär verkligen att läsa din blogg igen! (: Hoppas du har en rolig helg (:

2011-06-29 @ 19:12:44
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0