Valborg

Valborg var fullspäckad med allt utom en brasa. Jobb fram till 16.30 och sen for vi norrut för att fira Rickards mormor som fyllde 70! Fika och tårta och Luna fick en massa chokladhjärtan. Sen åkte vi vidare till Ställdalen, åkte förbi brasan precis när den tändes men det var riktigt kallt ute och Luna var trött så vi åkte direkt till Skogsvägen 26. Efter en räkmacka gick vi och la oss och Rickard åkte tillbaka till stan för jobb och lite partajande. På söndagen hälsade vi på min farmor och sen följde Luna med mormor och morfar till Ludvika för att handla till grillningen. Jag passade på att träffa Sandra och hennes lilla Theo! En riktig liten gobit! På kvällen åkte vi till ställdalen igen och grillade, gud så gott det var! Farmor och Jennifer  och lilla Sonny gjorde oss sällskap! Efterssom jag var ledig på måndagen stannade vi kvar och passade på att träffa Natta, Noel och lilla Elliot! Blev lite vofflor på malmtorget i kylan men lika mysigt ändå! Rickard hämtade oss runt två och det var dags att åka tillbaka till stan. Lika skönt som det är att åka hem till skogen är det att komma tillbaka till civilisationen igen. Luna har haft det mysigt med mormor och moraf, åkt skrinda efter Queenie och spanat efter bävrar....

Idag är jag ledig men har ändå lite jobb att göra, och sen i kväll ska vi flytta rosenbuskar!

Nästa gång får kattis följa med!

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack för senast, vi får försöka se till att det inte går för länge mellan besöken:)

2011-05-04 @ 17:02:11
Postat av: Petra - Lunas mamma

Ja Sandra det får vi göra! =)

2011-05-04 @ 19:43:04
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Nina - Mamma till två

Och ikväll skulle vi komma förbi hörde jag :) Ses sen!

2011-05-05 @ 12:59:52
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0