Fredag

God kväll!
Har varit ledig idag, jobbar i helgen. Jag och Rickard har myst hela dagen idag och har inte gjort nånting. Och jag fortsätter med det :) Han är ute på krogen med bror, Ryman och nåra till. Så jag roar mig själv här hemma. Sitter och är mätt och glad, myabralls och skönt linne och kollar på en klassiker: Independence Day på trean med gurka, morot och dipp (älskar att bo brevid statoil ibland) och cola så klart (tror jag är beroende faktiskt). Saknar karln lite men det är rätt skönt att få va hemma själv ibland. Och det var år sen han var ute på krogen med grabbarna. Så nu börjar det bli dags att samla ihop brudarna och ta en krogrunda faktiskt :P.. va sjukt länge sen! Ska fortsätta med filmen nu Will Smith har nyss skutit ner en utomjording :) hej sålänge!!

    blir det nästa gång på krogen!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

allihopa dom va bra förutom "vi hade iaf tur med vädret"..de va nog den sämsta film jag sett!! På smällen har jag sett 2 ggr :P så bra va den :D puss

2007-12-11 @ 23:04:49
URL: http://jeenkaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0