lång dag

Hej hej..
Idag har jag jobbat hela dagen, började halv elva och slutade halv nio.
Bad-dag idag.. åkte och tränade på nautilus och sen badat och bastat,
va rätt så skönt. Gillar baddagarna. Va där till 17.15 sen åkte vi till 
Café Emanuel där torsdagsträffen träffades denna gång. Julsånger
och Lussebullar, va rätt mysigt faktiskt. Anneli sjöng solo hehe...
På vägen dit såg vi massa fyrverkerier och festligheter, det var ju idag
Krämaren hade premiär.  Massa balloger och annat skoj va det!
Kom hem med bussen 21.15, Rickard kunde inte hämta mig för
han har fått köra med sin pappa idag med. Det gick bra för han idag med.
När jag kom hem gick jag direkt till Statoil och handlade leverpastej.
Toksugen va jag.. så nu har jag precis ätit mackor och druckit teé.
Ska diska lite sen kryper jag i säng, kort dag på jobbet imorrn :P..
Nassinass!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

vill åxå ha leverpastej men har ingen gurka :/ sen e jag extremt sugen på cheeseburgare från donkan!! kram

2007-11-22 @ 23:10:51
URL: http://jeenkaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0