39+2

Idag är det tisdag och 5 dagar kvar till kotten är beräknad!

Började dagen med en promenad till konsum och köpte mjölk. Tänkte att här ska laddas inför vad som komma skall haha. Så nu blir det grötfrukostar och massa annat nyttigt som ger energi. Promenaden resulterade i några små sammandragningar med så nu blir det små promenader då och då så kanske det händer nått snart! Blåser massor idag iaf och inatt var det oväder. Mys tycker jag, jag måste vara en höstmänniska!

Rickard är på jobbet och jag var nyss ute och hämtade min väska som Anders och Tiina kom med. Anders hade köpt lite kläder, bodysar och byxor till kotten =) Tackar vi för! Nu har kotten en hel garderob snart och den ligger fortfarande kvar i magen! Kommer ju inte bli mindre när den kommer ut heller. Så ikväll ska jag äntligen tvätta, kottens sängkläder och kläder så är det klart sen. Så ikväll kan vi bädda färdigt sängen! Den har stått halvbäddad innan. Tiina sa iaf att magen har sjunkit massor  nu så jag hoppas det är på gång nu! Vill ju träffa den lilla plutten nu!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Ta en snabb och lång promenad så kommer det nog igång :)

Dagen innan jag födde promenerade jag i väldigt rask takt, så att jag knappt orkade. Är hundra på att det var det som startade min förlossning eftersom jag fick värkar 6 timmar senare :)

2008-08-05 @ 17:14:00
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

lovar att nästa gång vi träffas är kotten ute :D

2008-08-05 @ 21:11:47
URL: http://j3nka.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, det var några långa timmar. Men en otrolig känsla.

Är lite avis på dig som har allt det framför dig :) Vill uppleva det igen!

När du promenerar så se till att gå så snabbt du orkar. Du ska trötta ut dig ganska rejält :) Lycka till!

2008-08-06 @ 19:06:59
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0