9 dagar kvar

Jaha och idag var det den 1a Augusti. Då blir det ju en Augustibebis iaf. Men det händer inte mycket kan jag berätta. Helt lugnt förutom mensvärk inatt. Men det är som bortblåst nu. Lugnet före stormen hoppas jag =).. Men kotten verkar trivas därinne men förhoppningsvis börjar den tycka det är lite trångt snart för det tycker jag. Tror det hinns med ett besök hos bm på torsdag iaf.

Något som inte är så kul däremot är att Alvin, våran igelkott har ont i tassen =/.. usch jag blir så sjukt orolig. Vänster baktass är svullen och lite blå så jag ringde veterinären idag och har fått tid på måndag. Det var fullt upp och eftersom han åt mat och kunde röra sig så kunde det vänta till på måndag tyckte dom. Vilket innebär att jag kommer få en orolig helg. Hoppas det inte springer iväg med kostnaderna bara, veterinärbesök är ju dyra. Lite fel månad för sånt... Men det ordnar sig hoppas jag.

Rickard är på jobbet än, så vi får se när han slutar. Han hade varit i Kopparberg idag iaf med lastbilen och där sprang han på  Natta och Noel =).. Längtar till kotten kommer ut så vi får åka dit så tremänningarna får bekanta sig! 

Nu ska jag ta mig an lite soppåsar och bege mig ut på en lagom promenad till soprummet! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0