BF+1

Från och med idag är jag gravid på övertid.. hehe men vad gör man det är ju kotten som bestämmer! Skönt att folk fattar att jag väntar lika mycket som alla andra så dom inte ringer och tjatar hela dagarna. Det blev hemmamys och kinamat igårkväll så nu är vi på väg först till Rickards pappa och sen ska vi till hans mamma och  hälsa på. Äter ananas för fulla muggar och försöker låta bli att äta för mkt nutella =)..

Alvin är bättre i tassen. Han rännde runt som bara den inatt så det är skönt att han är på bättringsvägen nu.

Inatt trodde jag ju det var dax igen. Hade färvärkar och ont i ryggen så jag fick ingen sömn förän vid tre-tiden. Antar att det kommer hålla på så på nätterna för på dagarna har jag sammandragningar men inte ont. Anders hade varit i Kopparbeg igår och fått en massa bebiskläder från Catrin. Dom fick ju en liten Noa förra året så han har ju växt ur det minsta. Måste ringa och tacka för lånet sen.

Väntan fortsätter...

Kommentarer
Postat av: JENNIFER

snart kmr den nog =)

2008-08-10 @ 15:13:14
URL: http://j3nka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0