BF+5

BF+5 och ingen kotte idag heller..

Ont som vanligt inatt och det skar som knivar igen.. Men ingen kotte på gång.
 Tiina ringde idag och hörde hur det var med mig. Hon sa att jag skulle begära undersökning imorgon när jag är hos barnmorskan. Kan vara skönt att veta hur det ligger till iaf. Känner ju inte av några förvärkar förutom tusen-knivar-trycket neråt på nätterna. Det händer ju att man inte känner av när det startar och man börjar öppnas. Och har man börjat öppnas så går det fort när väl vattnet har gått. Iallafall så trodde hon på kotte på måndag den 18e. Och jag hoppas den vill komma senast då. 18 är ju ett turnummer för mig så kanske.
Sen ringde mormor och sa att nu åker hon till Eskilstuna i 2 veckor och hälsar på sin gubbe. Hon hade packat med sticknålar och garn men hon vill ju inte sticka för mycket än innan kotten kommer även om hon är 100% säker på att det är en pojk =).. så nu kliar det i fingrarna på henne! Vi skulle iaf ringa dit när det var på gång och det gör vi ju. Vore kul om vi kunde komma och hälsa på henne sen sista augusti för då är det ju Noramarken. Hasse är ju fotograf så han ville ta en massa bilder så vi har lite att välja på när det ska komma ut i tidningen.
Rickard skulle ta med Tiinas digitalkamera på vägen hem från jobbet så vi kan ta mycket kort på magen nu och sen vill vi ju ta kort på det lilla livet när den har kommit ut! Nu ska jag äta lite pannkaka och sen ska jag dammsuga lite. Regnet ÖSER ner men det ser inte ut att vara långvarit.


Kommentarer
Postat av: Nina

Japp, det är den :) Känns som evigheter sen hehe

Bebis kom ut nu då! :) Nyfiken på om det är han eller hon och hur bebben ser ut ;)

2008-08-14 @ 16:32:43
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla

drygt med övertid, hoppas den lille/lilla kommer snart !

Lycka till !

2008-08-15 @ 08:15:21
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, man får liksom själv ta tag i det. Annars är det ingen som hör av sig eller vill träffas. Man är ju fortfarande samma människa fast man fått barn.

2008-08-15 @ 11:14:45
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Therese

Hoppas liten vill titta ut snart! :-)

Lycka Till!

2008-08-15 @ 11:28:54
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0