dan före dan...

Fredag idag och imorgon är självaste bf-dagen!

Inatt fick jag sova ordentligt iaf. Lyckades somna halv två och sov till sju. Sen kikade jag på nyhetsmorgon en stund och sen somnade jag om och vaknade halv 12!! Så mycket sömn har jag inte fått på tre dygn sammanlagt! Och då tänker jag ju att hm.. nått på g kanske? Om man får vila ut sig sådär så KANSKE!

Dagen har varit ganska lugn. Har haft tvättstugan mellan 13-17. När jag kom ner till källardörrn så går inte nyckeln i. Nån idiot har lyckats få in nått i låset så jag får vackert gå ut och runt hela huset och gå in från andra hållet och genom två källare och sen till tvättstugan. Perfekt tänkte jag då får man ju lite motion =P.. Har haft lite förvärkar till och från idag så visst händer det någonting. Konstaterat är iaf att det inte blev nån 080808-kotte. Så imorrn får vi se om den vill vara punktlig och komma på bf-dagen. Vi ska åka ut till Rickards mamma tänkte vi så man har nått att göra medans man väntar. Nu ska jag krypa ner i sängen hos Rickard och mysas och glo på tv resten av kvällen!


Imorgon blir det till att glufsa Ananas! Inte så dumt faktiskt och det ska ju hjälpa till sägs det!



Kommentarer
Postat av: Nina

Spännande! Hoppas du får din bebbe idag! Håller tummarna! :-D

2008-08-09 @ 11:11:13
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, det var precis innan den låten som jason mraz kom :) Då kollade vi på tv samtidigt hehe

Lycka till!

2008-08-09 @ 14:16:10
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: rava

fin blogg :)

2008-08-10 @ 12:57:18
URL: http://ravaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0