veterinärbesök

Hej och hå.. nu har jag och Alvin kommit hem från veterinären. Anders, Rosita och Musse kom och hämtade oss. Det gick bra måste jag säga, fast han gillar inte att åka i en liten kartong haha. Han fräste och morrade åt veterinären men sen tog han in honom i en litet rum så han fick lugna ner sig lite och då kunde han titta på hans fot. Det var en inflamation som kunde botas med antibiotika som tur va. Så då åkte vi och fixade det så nu ska jag köpa lite keso till honom så får vi se om vi kan få i honom nått.

Ringde och berättade för Rickard hur det hade gått och han kanske skulle få sluta tidigare. Och sen hade han fått sin lön nu äntligen!! Räddade oss denna månad! Nu ska jag äta lite mat och ta det lugnt en stund, blev inte mycket sömn inatt. Har inte kotten fixerat sig nu så vet jag inte. Herregud va den knölade. Väntar och väntar.....

Måste ringa Tiina sen och höra hur det gick hos tandläkaren. Har aldrig träffat nån med sån tandläkarskräck!! Hoppas det gick bra iaf!!

Kommentarer
Postat av: JENNIFER

nu syns ju bilden där uppe åxå =)

2008-08-04 @ 19:56:18
URL: http://j3nka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0