2 december

Hejhej.. idag har Luna varit lite gnällig. Antar att hon har en dålig dag precis som alla andra ibland. Imorse vaknade hon sju när Rickard skulle till jobbet så då gick vi upp. Kl 8 gick vi och la oss igen och sov till10. Sköönt =)

Har gått igenom kläder idag. Har bytt ut Lunas garderob igen. Hon kan bara ha ett fåtal av 62 storlekarna. Så nu är det 68 som gäller. Rickard var hemma på lunchen och sen har Luna sovit en stund. Nu ligger hon i babygymmet och Rickard kommer snart hem. Då ska jag göra lite mat. Blir Lövbiff och pommes och sallad idag. Mums :P sen kl 21-23 har jag tvättstugan. Fanns inga andra tider tyvärr och jag har ett berg i badrummet som måste tvättas.

Någon som vet några bra recept på laktos och glutenfritt?? Vill gärna ha så mycket som möjligt =)


Luna lyckades väldigt bra med att lyfta på huvudet när hon låg på mage igår! Hon har inte varit värst intresserad av det förrut. Och idag vände hon sig från rygg till mage! Mammas duktiga tjej!!!

Kommentarer
Postat av: Bea

vad duktig Luna är :) visst blir man stolt när dom lär sig nya saker?

2008-12-03 @ 14:10:32
URL: http://www.metrobloggen.se/beaochline
Postat av: Nina

Ja, alla kommer samtidigt :) Stackarn!



Hoppas ni får det trevligt där och hoppas att vi ses snart! Vet inte ifall jag går till babycaféet imorgon, det beror på hur Eya är.

Men jag antar att du inte ska dit..?



Kram på er!

2008-12-04 @ 12:17:42
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0