14 juli

Jaha då har man varit iväg till specmödravården. Rickard släppte av mig imorse innan han åkte till jobbet. Det gick fort för kotten hade vänt sig rätt så dom slapp vändningsförsök. Till min lättnad =P har hört att det är rätt obehagligt. Så nu är det huvudet neråt och det känns faktiskt är helt öm i bäckenet. Sen tog jag en promenad hem för en gångs skull. Pratade med Natta hela vägen så det kändes som det gick fort men det tog 40 min =p... Sitter nu och skriver lista på sånt vi inte har köpt än, bla blöjor och ersättning. Måste fixas snart! Och  nu ska jag diska lite och sen bara ta det lugnt resten av dagen!!  Bye!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jao kan ta de sen.. jag oc mogge kanske kmr oc hälsar på idag men ringer innan isf han ska in till benny oc tatuera sej kl 15.. puss

2008-07-14 @ 11:42:35
Postat av: JENNIFER

de va jag som skrev :P

2008-07-14 @ 11:42:54
URL: http://j3nka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0