8 juli

GODDAGENS!
Idag har jag inte gjort nått alls nästan. Kotten gav mig sjuklig halsbränna inatt så jag va tvungen att sova en stund mitt på dagen. Kommer man nog få göra sen när kotten kommer ut med, sova när den sover. Det har varit en lugn och skön dag iaf. Rickard verkar trivas väldigt bra på nya jobbet. Skönt att se att han inte bara är trött och sliten när han kommer hem. Han kom hem vid halv 6 idag och nu verkar vädret bli bättre med. =) . Imorgon ska jag till Bm och kolla läget med kotten och kolla mitt "elaka" blod igen. Sen är det inte många besök kvar, är i V36 nu så tiden har bara sprungit iväg. Och i veckan ska jag och Rickard hämta byrån och garderoben så vi får plats att vara 3 i familjen snart! Nu ska jag glo lite på tv och bara vila, guuud va skönt =P... huuj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0