handlat massor!

Igår kväll åkte Rickard på en körning till Sundsvall, ville ha med mig men nej tack. Robbin fick följa med. Åker inte mer än nödvändigt långt nu när kotten är på gång. Iaf så ringde Tiina och fick med mig ut och handla lite. Rusta, IKEA och babyproffsen. Hämtade ut Babykitet och blöjhinken man får där. Sen blev det liiiiite mer....
  • Täcken + sängkläder + Spjälskydd (mumin) till kottens säng
  • Skötbord att ställa på badkaret
  • Blöjor, salva, våtservetter, nappflaska, flaskborste, duschkräm.
Sen är det säkert nått jag glömt men nu har vi iaf det som behövs. Så nu får kotten komma när den känner för det! Rickard kom lagom hem tills vi hade handlat klart så då åkte vi hem med alla prylar. Så nu ska jag bädda kottens säng!!

Och värmen håller i sig..... vet att jag gnäller men känner att det fan är berättigat! Älskar värmen och det är verkligen drömväder i juli månad men prova att vara höggravid samtidigt. Inte lika häftigt. Njuter av nätterna och regnskurarna =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0