40 days and 40 nights

Äntligen fint väder =)!!
Solen skiner och fåglarna kvittrar och jag är inne och städar haha..
Det här får det bli ändring på. Ska ta en promenad till konsum och handla
lite tror jag. Sen vet jag inte. Rickard jobbar hela dagen idag, så vi hittar
nog på något när han kommer hem.

Helt nyss så somnade jag till på soffan (gick upp 7 imorse när rickard åkte)
Iaf så hade jag den sjukaste förlossningsdrömmen på länge!
Det började med att bebisen sparkade och levde runt som den
brukar och jag låg och sov. Sen vaknade jag av att det kändes konstigt och gjorde ont.
Då hade kotten halvt kommit ut genom magen =O.. chockad som en gnu får jag
tag på rickard som va på jobbet och han kommer och vi får åka in till usö.
Iallafall så tar dom ut bebisen som blev en liten kille och han får åka iväg
på kontroll. Det första konstiga är att det finns inget sår, min mage är hel och
det andra konstiga är att det sparkar för fullt i magen och barnmorskan säger att
det är tvillingar! VAA????? Det skulle ju bara vara en? Iaf så är det två och jag känner
att den rör sig därinne. Bm säger att jag ska föda den som vanligt men jag blir helt
arg och säger att det går väl inte för den andra kom ju ut ur magen! Man kan väl inte krysta
me hål i magen fattar dom väl. Men nu fanns det inget hål så jag ligger där och väntar på
värkarna, lr sitter i en stol för sängarna är upptagna. Till sist får jag en säng iaf och bebisen
börjar vilja komma ut och då vaknar jag.......
Hade fortfarande ont i magen när jag vaknade men konstaterar att bebisen har lagt sig så
den trycker på revbenen.. haha.

Herregud vill verkligen ha bebisen nu! 40 dagar kvar till beräknad förlossning!
Inte illa! Men nu ska jag städa färdigt så jag kan gå ut sen hej!!


Har inte riktigt insett att magen är så där stor! Jag ser den ju mest uppifrån.
Iaf så tog Jennifer bilden när vi var och fikade hos farmor i helgen =)

Kommentarer
Postat av: jennifer

läskig dröm :P

man brukar väl drömma om förlossningen mot slutet..haha puss

2008-07-01 @ 13:54:01
URL: http://j3nka.blogg.se/
Postat av: natta

vackrast ju <3

2008-07-03 @ 12:34:07
URL: http://prinsnoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0