Barnvakt

Jaha nu var midsommarhelgen över. Det blev Fällersta hela helgen. Var på Forngårn på dagen med tvillingarna och Rosita och sen åkte vi till några grannar och grillade. Det vart rätt mysigt faktiskt, grillat, lite sill och jordgubbstårta. :P..  Blåste gjorde det dock så på kvällen fick man bylsa på sig kläder så man inte frös men det är ju så en svensk midsommar yttrar sig :) fattar inte hur det kan vara kallt, blåsigt och regnigt varenda midsommar... menmen!

Igår åkte vi hem en sväng till Alvin och myste lite för oss själva, men idag är vi ute i fällersta igen. Rosita är sjuk så jag är barnvakt så Tiina kan jobba. Vi tog moppen ut =) gillar den men nu börjar magen sätta stopp för mopedturer. Får inte plats! Rickard och Ronny ska ut och greja lite med bubblan så vi får roa oss själva en stund jag och Rosita. En till grej som har hänt är att Kitty har fått sina kattungar nu :D guuuud va söta som va! Får se hur många som blir plattnosade. Det är 5 lr 6 stycken. Hon ligger på dom så det är lite svårt att se. Grå och beige är färgerna iaf! Nu ska jag ner och greja lite! Väntar fortfarande på sommarvädret......




 

Kommentarer
Postat av: Jenka

ååå vad söt med plattnos jag vill haa :P

2008-06-25 @ 18:22:29
URL: http://j3nka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0