Sista arbetsdagen.

Jaha då har man jobbat sista arbetsdagen. Känns lite konstigt att man inte kommer jobba på så väldans länge. Men det ska bli riktigt skönt faktiskt att va hemma och göra det man känner för och pyssla inför kottens ankomst =).. Magen är stor nu, riktigt stor! Igår la den sig på tvären och vägrade flytta på sig och attans va ont det gjorde!! Såg sex söda små prickar mitt på magen och insåg att det sannerligen börjar bli trångt därinne. Första bristningen, tur att den va liten.

Iallafall så gick jag upp tidigt imorse och gjorde i ordning tårtan jag skulle ha med till Anneli. Örhängen till henne och blomma till Majbritt. Hon börja nästan gråta stackarn :/... Har varit där länge nu. 1.5 år räknade jag ut så det kommer bli konstigt att inte gå till jobbet på måndag. Tur är iaf att dom hittade en bra tjej som Anneli gillade som tar mitt gravvick. Då kan man va hemma med gott samvete :P.. Vi  åt tårta och min chef kom och fikade med oss. Trevligt värre! Sen fick jag blommor och choklad och en jättefin glasskål av dom. Min tur att bli rörd...... Sen kl 2 var det dax att gå hem. Med löften om påhälsning och det kommer jag ju att göra! Så nu är det semester och sen leeeeeedig!!!

Rickard är på ett jobb som han åkte till nu på eftermiddan, hoppas det blir fler dagar!  Nu har han gått hemma ett bra tag så nu är det hans tur att börja jobba :)..

Nu ska jag göra i ordning lite mat, är helt kär i keldas trädgårdsgryta med kassler och rödlök! mums!!

puss och puss!!

Kommentarer
Postat av: jennifer

usch jag mår piss måsye kma härigrån vi får höras nästa vecka oc alla andra dar nu när du e ledig :D puss skål

2008-06-14 @ 19:27:53
URL: http://j3nka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0