softa

Den här dagen blev en riktig slappardag!! Jätteskönt att veta att nu
kan man ta det lugnt. Sen frukost 11.15 med ägg, yoghurt, mackor
och frukt. Kan inte bli bättre! Sen har jag diskat och plockat i lugn
och ro och nu har jag precis setat vid datorn i 3 timmar och spelat
gamla hederliga Super Mario och Bomberman :P......
Nu säger ryggen ifrån och vi börjar bli hungriga så vi ska göra
lite vårrullar som står på menyn idag! MUMS*..
Sen blir det nog tvunget att glo på fotbollen ikväll :) får se om det
blir hemma eller i fällersta. Iaf så sparkas och trängs kotten massor
i magen nu. Trycker undan lungorna emellanåt så man inte kan andas.
Men inga förvärkar än så länge vad jag vet. Nu blir det mat!!
tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Lämnar ett fotavtryckt att ja kikat in här hos dig =)

2008-06-14 @ 22:11:04
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0