nuu!

Nuuuuu kommer magen på bild.. jag har varit lite seg ber om ursäkt för det :) Den börjar växa på riktigt nu. Det känns mer och mer att magen sträcks, det är skitjobbigt att vara mätt haha. Iallafall så ska jag berätta att den har börjat tala om att den finns, den rörde på sig här om dagen. Kändes som en liten fisk därinne :). Och idag när jag var med Anneli på gitarrkurs så rörde det sig igen. Det känns helt häftigt, längtar så tills den får komma ut :P... Till något helt annas så är rickard magsjuk. Och det hoppas jag att man klarar sig ifrån. Hoppas han är frisk snart så vi kan göra nått till helgen. Puss puss!


Magen är i form!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

se på fan en liten kula :P puss

2008-03-04 @ 20:31:06
URL: http://j3nka.blogg.se
Postat av: Carro

grattis, när är den beräknad att titta ut? :)
Jag ska ha barn i juni..

2008-03-10 @ 18:49:31
URL: http://carr0s.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0