åska å regn..

Idag har det nog varit det konstigaste vädret  hittills, varmt imorse, kallt vid lunch, sol vid ett, åska med regn och dunder vid 2, fint igen vid tre, sen kallt som fan igen och nu är det hyfsat varmt och solen håller på gå ner. Iaf så har jag varit på jobbet idag. Badat och gjort stan, fixat morsdags present och så. Slutade 17.30. Blidde Kassler med ris, sallad och café de paris sås, mums*! Piggelin till efterätt och lite slappande framför tvn. Börjar bli rund, otymplig och tjock nu och det är ett helt projekt att resa sig från sängen :D.
Helgen har varit riktigt skoj iaf. Var faktiskt i ställdalen med Tiina, öppet hus på Ställdalens skola där vi har gått båda två. Den ska slå igen till sommarn. Tiina träffade en del gamla klasskompisar men ingen från min klass va där, lite dåligt tyckte jag. Sen åkte vi hem och gjorde oss i ordning och gick till grannarna Pierre och Maria, dom hade fest typ 40 personer. Riktigt kul med massa tok haha! Rickard och Anders va tvugna och avbryta innan tolv haha lite för dragna men jag o Tiina va kvar till halv tre tror jag. Sen på söndan så va vi kvar i fällersta och bestämde oss för att stanna till måndan. För rickard skulle köra sin mormor som va barnvakt i helgen till sjukan.
Nu ska Rickard till lillebror Robbin och låna en film vi ska se ikväll, Guldkompassen!
God kväll!

Kommentarer
Postat av: jennifer

japp mitt namn på magen =)

2008-05-21 @ 10:46:31
URL: http://j3nka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0