Vaaarmt

Nu ska jag inte klaga på värmen men herregud jag kokar. Och ändå har vi korsdrag, öppet till balkongen, sovrummet och toaletten. Tog en rejäl sovmorgon idag, till typ 12. Sen frukost och en dusch. Har inte gjort så mkt sen dess, Robbin skulle komma och hälsa på men det har han sagt i 4 timmar nu så han få komma en annan dag. Har läst i bebishandboken kapitlen om amning och sömn. Intressant och jag tror den boken kommer komma till användning sen. Iaf så är lillebror och hans kompis på gustavsvik och jag och rickard funderar på att åka o handla lite. Piggelin är slut nu så det måste fyllas på =) sen kanske vi handlar lite äpplen och åker till svärmor och ber lite snällt att hon gör sin goda paj :P..  vi får se hur vi gör!

hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0