4 november

Hejsan...
Nu ska jag skriva lite igen. Har varit ute i Fällersta några dagar nu när barnen hade lov! Men nu är vi hemma igen. Igår kom syrran på besök. Hon bor ju på kvinnersta skolan så långt är det ju inte. Kul när hon kommer och hälsar på, pysslade med Luna och så fixade vi medlemsskap i öbo åt henne, ifall hon någon gång vill flytta hit kan det ju vara bekvämt med massa poäng. Sen lagade Rickard mat!! Kött med pommes och beaneise och grekisk sallad med massor med mumsig fetaost. Så duktig så!

Idag sov Luna till nio som hon brukar. Har blivit bättre med förkylningen med. Ska gå igenom en massa kläder som vi fått låna nu när Luna sover tänkte jag. Fick en påse av Reine och Mari och en kartong av Pierre och Maria. MASSOR med söta kläder! Tack så mycket! Sen när Rickard kommer hem ska vi åka ut till Fällersta igen och kolla hur Ronny har haft det, han kom nämligen hem från Afrika idag. Har nog en massa kul att berätta! Men nu ska jag ta lite glass från Lidl. Bästa glassen om ni frågar mig! Fet ,söt och god haha..

För er som missade oss i NA så kommer bilden här!


Kommentarer
Postat av: Nina

Ni är så fina :)

Har äntligen övertalat Salah att skicka in ett kort på oss ;) Så nu i helgen ska vi göra oss iorning och ta några bilder så skickar jag en till NA :)

2008-11-04 @ 15:45:41
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Som tur är så har vi inte lånat så mycket. Känner inte så många som har kläder. Men det lilla jag lånat är från svägerskan, så man vet vem man ska ge dem tillbaka till ;)

Sen fick vi en massa från min moster, men dem behöver jag ju inte lämna tillbaka.

2008-11-04 @ 17:19:34
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Ne, hon förstår inte att hon ska röra på fötterna ;) Men hon gillar att sitta i den iaf :)

2008-11-04 @ 19:49:36
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0