babycafé

Hej och hå...
Idag vaknade Luna vid åtta. Lagom tid tyckte jag för då hinner man göra sig i ordning och Luna hinner bli trött så hon somnar i vagnen på väg till babycafét! Strax efter tio var vi där och Luna låg på mattan och lekte en bra stund med dom andra bebisarna. Sen flyttade vi till sofforna och Luna fick mat och satt sen i sittern så jag fick fila lite på hennes fot och hand-avtryck. Tänkte att man skulle göra klart tavlan där men vi han inte det idag, så vi får fortsätta nästa gång. Nina och Eya var tyvärr inte där idag, kände sig lite hängig och då är det skönast att vara hemma. Förra gången var det jag och Luna som var hemma och var barnvakt. På vägen hem handlade vi lite på konsum och nu har vi precis kommit hem. Får se om mamma o pappa kommer förbi en sväng senare annars skulle dom komma imorrn. Rickard kommer iaf snart hem, så får vi se vad vi hittar på. Skönt med helg!

Luna flörtar med Jennifer. Bilden är från tidigare i vecka när Jennifer var på besök!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh va söt hon är! :)

Tråkigt att jag int ekom faktiskt, hade varit kul att träffa er igen! Men vi ses iaf nästa vecka :)

2008-11-21 @ 19:02:35
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Senast vi åt scones var innan Eya föddes :) Men det är ju så enkelt och snabbt så passade på att göra det idag :)

2008-11-22 @ 13:00:54
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0