Fars dag!

Hejhej! Hoppas ni inte har glömt bort era pappor idag! Grattis till min pappa Ola och till Rickard som har sin första fars dag idag.

Luna vaknade halv tio idag. Skönt med sovmorgon! Jag och Luna gjorde farsdags-frukost till Rickard imorse. Massa gott, och uppskattat! Annars har dagen varit lugn. Rickard mår bättre idag så han har fixat och grejat med datorn idag. Hoppas det fixar sig med den snart! Idag har jag sysselsatt mig med disk och kläder. Har haft tvättstugan några timmar och ska snart ner och hämta det sista. Luna satt i gåstolen en liten stund idag för första gången. Men hon är lite för liten för den än fast hon är hela 12 veckor idag! Har inte så mycket mer att skriva. Kanske tar vi en sväng till Fällersta och hämtar databordet, men det är ifall Rickard orkar så jag gissar att vi är hemma resten av kvällen ;)..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0