kallt

Hejhej..
Idag har det varit en ganska lugn dag. Har varit hemma och tvättat efter en lång sovmorgon. Luna har varit jätteduktig på att snurra runt i babygymmet så snart tar hon sig ur! På eftermiddagen åkte vi ut till Marieberg. Jag köpte en tröja och ett par mjukisbyxor, och Rickard köpte underställ. Efter det åkte vi ut till Fällersta och blev bjudna på mat. Jättegott var det!  Avslutningsvis så är det riktigt kallt ute. 7 minusgrader visade det ute i fällersta. Vet inte vad jag ska skriva mer så jag lägger ut ett par bilder.



1. Luna provade sin hoppgunga för första gången idag. Jättekul tyckte hon och ville nästan inte ur! Den kommer komma till användning!
2. Luna i det populära babygymmet. Spenderar en hel del tid där =)
3. Nyvaken och myser med pappa när vi var ute i Fällersta.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, det får vi göra :)

Och vi får ta på dem strumpbyxorna på fredag så de ser likadana ut hehe



Vill också ha en hoppgunga! Ska försöka hitta en begagnad på blocket ;)

2008-11-24 @ 12:19:31
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Förresten.. Ifall du och Luna har lust att komma imorgon på dagen en sväng så är ni välkomna :) Tänkte bjuda på lite smått o gott, jag fyller år då ;)

2008-11-24 @ 12:28:29
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack!!

Ok, men då ses vi på fredag då! :)

Ha det så roligt de kommande dagarna!

kram!

2008-11-24 @ 13:06:23
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0