Soligt

Hejsan
Igår kom jennifer och hälsade på mig och Luna. Kul med lite besök! Vi var hemma en stund och sen på eftermiddagen åkte vi upp på stan en sväng. Jennifer skulle handla en present och sen kikade vi efter julklappar. Jag hittade massor till Luna =)... Vi åt på Elvis och sen gick Jenka till tåget och jag och Luna åkte hem. Rickard var hemma så vi tittade på film resten av kvällen. Luna somnade vid nio i bilstolen. Skönt med lite tid oss själva så vi kollade på en till film!

Luna inne på Elvis =) Det snöade igår så då åkte vintermössan på!

Idag vaknade Luna 4.16 och var pigg. Gick upp med henne och la henne i babygymmet och oj va kul hon hade =D Man piggnade till rätt så snabbt! Jag la mig på soffan och vilade och vid halv 6 vart hon trött så då gick vi och la oss igen. Gick upp vid tio och har nyss ätit frukost. Kl 13 idag ska vi vara vid Konsum. Ska gå på promenad med några från föräldragruppen. Kanske man hinner prata lite för det han vi ju inte på träffen i måndags. Sen innan vi gå hem ska vi in på ICA och hämta paket till Luna, antagligen från Go´boken.

Ha en fortsatt solig dag gott folk!

Kommentarer
Postat av: jenka

hihi söt mössan på :P

2008-11-20 @ 12:03:57
Postat av: Nina

Ja, det hoppas jag med! :)



ja vi tänkte det :) men vi får se hur det blir imorgon. Men jag tror att vi kommer.

2008-11-20 @ 12:21:15
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0