blåsoväder

Hejsan.. inatt kom vi hem från Fällersta. Luna sov som en liten söt gris hela vägen hem och in. Själv hade jag dunjackan och hade problem att ta mej in! Blåste ju som tusan så vinden tog tag i jackan haha... Jag kan ju inte låta bli att tycka höststormar är mysiga. Vaknade vid åtta i morse och det blåser rejält fortfarande.

Måste berätta om vad som hände i fredags! Det ringde en tjej och berättade att jag hade vunnit 500 kr smink! KUUUUL! Dom hade en tävling där man fick lägga sitt namn i en burk på skojlandet när vi va där för ett par veckor sen. Och den som vann var tydligen jag! Jag som aldrig vinner något! Så om en vecka, nästa söndag ska jag gå på smink kurs och välja ut sminket! Jag får även ta med 3 kompisar så är någon intresserad?

I fredags var vi med Jennifer och Morgan på marieberg och tittade. Åt lite mat och köpte strumpbyxor och strumpor till Luna på HM. Efter det åkte jag och hönan till Fällersta och Rickard åkte hem och spelade.
Idag har vi inga direkta planer. Rickard spelade tvspel halva natten så han sover som en stock. Sen är det tänkt att vi ska iväg så jag får titta på lite kläder. Önskade mig det nu när jag fyller år den 28e. Ska även handla en bitring åt Luna. Allt åker in i munnen numera! Får se om jag kan få in lite bilder senare idag... Nu är hönan ilsk så jag ska ta henne. PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag kmr gärna om jag har skjuts ner , så kan vi ju laga lite "födelsedagskäk" :P

2008-10-26 @ 10:56:15
Postat av: Nina

Åh va kul att du vann! Grattis! :)

Så kul att vinna när man oftast inte vinner nåt hehe

2008-10-26 @ 16:31:22
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, det skulle vara kul! :)

Men hur lång tid tar det? Kan ju inte lämna Eya för länge eftersom hon inte vill äta ur flaskan..

2008-10-26 @ 19:04:36
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, men gör så! Skulle vara jättekul!

2008-10-27 @ 00:31:33
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: jenka

tackar :D

2008-10-27 @ 09:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0